söndag 28 juni 2009

28 Juni 2009.



Heej

Herregud vad varmt det har varit idag! Eller kanske jag ska säga det senaste 5 dagarna. Härligt!
Dagen började med att jag och Marre åkte till WHA och såg på killarna när de spelade. De mötte Grönland och vann 4-2, fint fint.
Och imorgon är det våran tur! Klockan 16.00 i Markusböle möter vi Ösel. Kommer bli så förbannat roligt att lira, dock är jag högerback men so what.. Spela får man!
Efter matchen blir det nog att åka ut till Hammarland och se på när killarna lirar igen, klockan 19.00.

Eftersom jag inte bloggade igår kan jag berätta för er nu vad jag gjorde. Solade och badade i princip hela dagen, sen åkte jag, Marre, Lisa, Rosie och Marie och tittade på ÅU-Honka, hann bara se en halvlek eftersom vi skulle på Öspelsinvigning. ÅU vann 2-1 för er som inte visste! Invigningen var fin. Folk dansade, sjöng, höll tal osv. Slutet var bäst med alla raketer och sånt där! 

Imorgon blir det bara att ta det lugnt före matchen och dricka mycket vatten. Kommer bli jääkligt varmt att spela mitt på dagen. 

Och just ja, idag ringde Daniel till mig. Blev så glad över att höra hans röst! Och vad jag saknar honom! Stackars Marre och alla andra som måst lyssna på mitt nåjs om honom.. Men jag är så förbannat kär och lycklig och har helt enkelt världens finaste pojkvän. Så snälla, var lycklig för mig! Nu är det ju bara 6 dagar kvar tills jag får träffa honom..
Och sen ska jag vara med honom i 3 dagar och sen åker jag.. Tänker dock inte berätta mer nu. Det får ni reda på imorgon, så håll ut! =)

Nu blir det chill, vi hörs imorgon. Önska oss lycka till!
ciao

Inga kommentarer: