söndag 26 juli 2009

26 Juli 2009.


Tjabba

Vilken kväll/natt! 
Började dricka hos Jenny vid 6 tiden och redan klockan 8 drog vi iväg till rockoff för att se på Veronica Maggio som sög. Haha! Sen drog vi till Jenny igen och fortsatte dricka, och sen for jag och Marre in till stan och var med Daniel och hans gäng ett tag. Sen blev det indigo för mig och Marre där vi hade skitkul! Dansade, drack shottar och flummade som aldrig förr.. Lite mycket alkohol kanske.. 
Nåja, jag hade det så jävla roligt. Kom hem efter kl 3, tack till syrran som var så snäll och körde på oss! (Bilder kommer sen!)

Idag blir det bara chill. Kl 6 ska jag till Elin på middag, det var ett tag sen. Ser verkligen framemot det! Och senare ikväll ska jag vara med Daniel. Äntligen! Saknar honom faktiskt.. 

Nu ska jag läsa några tidningar och sen ur Asyl. ciao

Inga kommentarer: