onsdag 29 juli 2009

29 Juli 2009.


Hallå

Sorry för att jag har varit sämst på att blogga. Det här är vad jag har gjort de senaste 3 dagarna!

- Varit på middag till Elin, helt underbart att få vara med henne och hennes familj igen! 
- Varit med Amanda, första gången på ett jäkla bra tag, fint var det iaf! Solade och snackade skit.
- Varit på träningar
- Spelat träningsmatch mot Östernäs, vinst 7-3 yees
- Varit på mormors stuga och haft det superskönt!

Där har ni det. Orkar inte berätta så mycket mer! Haha, nu ligger jag i sängen och väntar på Daniel.. Men som ni alla kanske redan vet så har jag världens trögaste pojkvän. Får väl nöja mig med att han är underbarast och snyggast iaf.. Haha, vilken fjolla jag är. 
"Åååh jag har snyggast pojkvän, fnizZZ,  tssss" 

Nåja, ikväll blir det mys. Mer vet jag inte just nu. 
Imorgon blir det stek eller stan, och sen träning och sen umgås med laget. Grilla och bada och sådär. Chill, fett jao! 

Äh tjarrå

Inga kommentarer: