lördag 1 augusti 2009

1 Augisti 2009.


Tjo

Hur är det med er? Med mig är det nog ganska bra idag. Vaknade upp med världens finaste pojkvän och myste och sådär. Sen drog jag till stan med syster och strosade runt bara!

Nu ligger jag i sängen, nyduschad och ser på film. Är vrålhungrig så jag hoppas maten är klar snart. Sen vid 6 tiden kommer Elin och dom efter mig så ska vi fara till Hammarbo på kalas. Svenskens mamma fyller 40 och Ingers bror fyller 40 så det blir stort kalas. Kommer bli kul! Tror dock inte jag blir så länge för jag har bortamatch imorgon och så skulle jag vilja till Daniel en sväng och gratta hans mamma, som fyller 40 imorgon! GRATTIS ALLIHOPA

Nåja, igårkväll var jag ju till Jenny. Det var riktigt trevligt faktiskt! Åkte hem vid halv 11 ungefär och då kom Daniel till mig. Vi såg på film, åt jordgubbar och myste! 

Har ni nåt förslag på vad jag kan ha på mig ikväll? Jag har nämligen ingen aning. Äääh
Vi hörs, ciao

Inga kommentarer: