söndag 2 augusti 2009

2 Augusti 2009.


Heej

Åh vad skönt det är att bara ligga i sängen och dega. Orkar verkligen inte göra någonting ikväll! Men ja, vi spelade inte så jäkla bra idag, men 3 nya poäng blev det mot Upplans Ekeby och vi vann 3-2. Fint!
När vi kom hem blev det att åka direkt till IFK matchen. 0-0 mot HJK, dom borde verkligen ha satt sina chanser. Speciellt Ingves.. Hoho

Nåja, imorgon blir det nog bara att chilla på dagen, kanske stranden om vädret tillåter, annars skulle jag behöva fara till bibban och låna en bok. På kvällen blir det träning tsm ÅU? Och sen åker jag till Lisa och sover i hennes husvagn och badar flytbastu. Kommer bli kul!

Föresten så var jag ju på kalas till Hammarbo igår. Det var så jääkla roligt! Folk var fulla och glada och höll tal och grejer. Sen drog jag till Daniel för att gratta Tina! Aw, hon är så fin. 

Men nu ska jag dega vidare, vi hörs senare. 
ciaaaao

Inga kommentarer: