tisdag 11 augusti 2009

11 Augusti 2009.


Heej

Igårkväll kom Daniel till mig och sov. Vi hade det både jätte mysigt och jätte ledsamt. Tanken på att han flyttar om 3 dagar finns där inom mig hela tiden.

Sen idag har jag varit på stan med Josefine. Vi hade skitroligt! Speciellt på Magique, haha fy satan vad jag garva åt henne när hon gick runt med resväskan och lekte att det var sin skolväska. Ojoj. Jag åkte in till stan mesta dels för att jag skulle köpa en skolkalender och lite pennor. Jag kom hem med ett nagellack. Jag glömde visst bort det andra när jag träffade på några IFK spelare. (Döda mig inte Daniel)

Sen åkte jag till Daniel och myste med han och André. Det var roligt! Jag somnade. Haha
Sen hem och käka och på träning.

Nu är jag nyduschad och har precis ätit gröt och nektariner. Ska klä på mig nu och fara ut och träffa Josefine och Samantha. Sen kommer Daniel kanske hit och sover, beror på om jag orkar. Han är ju verkligen såå jobbig. Not
Han är fin
Och min

Vi hörs senare förhoppningsvi! Btw, på tal om nåt helt annat, så har jag börjat läsa "Mias hemlighet". Grymt bra bok! 

Ciao

Inga kommentarer: