lördag 8 augusti 2009

8 Augusti 2009.


Tjabba ´

Nu har jag ätit gröt och torra skorpor. Det satt faktiskt fint! Vinst med Åu blev det också, 3-2 efter att ha legat under 0-2. Nåja, ingen speltid för mig men mig kvittar det.
Imorgon möter vi Norrskedika och jag åker inte hem från Markusböle utan 3 poäng! Jag vill vinna så jävla hårt!

Sen imorgonkväll blir det IFK match, spana in Mate lite, fint fint. Sorry Daniel :)
Sen vet jag inte riktigt.. På måndag måst jag iaf in till stan på morgonen och göra lite ärender, sen blir det väl att steka. Fint

Ikväll då? Får se om jag orkar dra ut nåt, isf till Daniel för att mysa en stund. Men ska vara hemma i tid, för jag behöver all sömn jag kan få tills imorrn. Kommer antaligen vara apa varmt ute också.

Nåja, vi hörs senare. Ciao

Inga kommentarer: