lördag 8 augusti 2009

8 Augusti 2009.

Hallå

Nu ligger jag hemma i min säng och ska se slutet på superbad. Sen blir det att sova!
Men först måst jag ju berätta vad jag har gjort ikväll. Jag, Daniel och Anna cyklade in till stan och köpte glass, och sen cyklade jag och Daniel hem till honom och myste lite. Det var allt! Hahah

Jag är så trött så jag kommer somna till filmen återigen.. Men vänta, bara en sak till innan jag går.
Förlåt alla (speciellt Daniel) för att jag har varit en sån bitch denna vecka och betett mig helt konstigt. Jag vet inte riktigt vad det är. Men jag har två funderingar.. 
1 - Pga den nya medicinen, humöret kan vara sämre det första veckorna.
2 - Daniel flyttar om 6 dagar. 

Det skrämmer mig. Och nu lipar jag. Igen. Sådär kommer det mittiallt. Så fort jag blir att tänka på att vi kommer vara ifrån varandra börjar jag gråta. Det känns så jävla fel alltihopa. Jag vill inte vara utan Daniel. Jag kommer inte klara det. 

JAG HATAR DEN HÄR TANKEN!! JAG VILL INTE VARA IFRÅN MIN POJKVÄN!!
Det är pga av Daniel som jag har börjat må bättre, och vad kommer att hända nu? Kommer all min ångest och mina dåliga dagar att öka nu? Jag är livrädd. Kan någon vara snäll och.. förstå mig? ge mig tips på hur man överlever utan sin kärlek? 

Inga kommentarer: