fredag 11 september 2009

11 September 2009.


Hallå

Har precis kommit ut ur duschen, och före det var jag på core. Det satt väldigt fint en sån här fredagskväll, kanske man får unna sig en glass då? Eller kanske en cola? Nåja, vi får se.
Imorgon har jag bortamatch mot Frösunda, vinner vi eller spelar lika så stiger vi till division 3. UNDERBART
Hoppas bara att mitt knä håller, men det är väl bara att bita ihop antar jag, för jag vill verkligen spela!

Och snart måste jag börja klä på mig, men jag orkar inte. Haha, ikväll ska jag umgås med Fello och Jojje! Får se lite vad vi hittar på. Idag efter skolan hade vi iaf väldigt roligt, kanske kommer upp bilder senare på vad vi riktigt gjorde. Hahaha, jag dör nu så här i efterhand. NI är great, VI är great

Vill ni ha nå bra låttips föresten? Äh nu får ni det iaf!
Pink - Please don't leave me
Thriving ivory - Angels on the moon (bäst eller?!)
Takida - The things we owe

Vi hörs senare istället, ciao.

1 kommentar:

Fello sa...

VI är bäst