söndag 13 september 2009

13 September 2009.


Godmorgon
- Idag är det fyra månader tills jag fyller 18 år


Och nu är vi serievinnare och spelar i div 3 nästa år, vilket är helt jävla fucking amazing! 
Vi har fortfarande två matcher kvar så det blir först att fira efter det. Men vilken känsla det var igår efter matchen! Alla hoppade, skrek, sjöng, drack champange och var allmänt glada. Ååh
Vi har jobbat så jäkla bra det här året och att ha haft Ubbe som tränare har varit bäst. 

Men nog om det för stunden. Lisa kom hit igårkväll/natt och sov över, behövde verkligen henne då. Händer som sagt lite jobbiga saker i mitt liv just nu. Och nu har vi bara legat i sängen och chillat och sådär.
Och senare idag blir det att plugga och sen ikväll ska jag vara med Fello! 

Annars vet jag inte så mycket förutom att den här veckan har varit tuff. Att vara utan sin pojkvän tar mer på krafterna än vad man tror. Daniel är iaf världsbäst och jag älskar honom!

Hörs senare.

Inga kommentarer: