måndag 28 september 2009

28 September 2009.

Idag är en sån där dag då allt bara är åt helvete. Likaså igår på matchen. Jag kunde inte fokusera på matchen, de dåliga tankarna dök upp i huvudet hela tiden och jag höll på och fick nåt fel. Jag grät, grät och återigen grät.
Samma sak idag. Jag är så förbannat orolig och skulle vilja snacka med någon, men jag kan inte. Och ärligt talat så är jag inte säker på att någon skulle orka lyssna.

Mina sämre perioder håller på att komma tillbaka och jag är livrädd. Jag vill inte må såhär pass dåligt, för jag har ingen orsak till det.
Och det är som att allt bara poppar upp i mitt huvud just nu, och jag klarar inte av det.

Jag försöker verkligen att tänka positivt, men det är som att jag skulle ha förlorat all min kraft och på nåt sätt min andra halva..

Inga kommentarer: