måndag 28 september 2009

28 September 2009.


Heej

Efter att min dag hade varit helt jävla värdelös så åkte jag till gymmet med Marre och pumpade! Skönt som attan att förbränna helgens onyttigheter, och helt jäkla underbart att få umgås med henne igen! Nu känns det som att en bomb har lättat från mitt hjärta. Tack Marre, måste börja umgås mer igen!

Vad har jag gjort mer ikväll då? Städat träningsskåpet, duschat, fixat naglarna, sett på idol, inte så mycket mer nej. Och jag har också en favorit, samma som Marre också! Eddie. Han är nog nice han!

Och imorrn är det tisdag, det blir skola från 9.45-16.05. Sen nångång ska Josefine slinga mitt hår! Äntligen, mitt hår är liksom ugly nu.

Och om ni läser Marres blogg så ska ni veta att det inte är sant det som står där.. Haha, eller kanske så är det faktiskt så att jag är ganska äcklig av mig i verkligheten. Who knows? Mohaha

Föresten, vill ni veta nånting nice? Jag fick B3 i etikprovet. Ett enda jävla fel! Woooh. Jag äger.
Nu ska jag se på film, tänka på min man och sen sova. Vi hörs

Inga kommentarer: