fredag 4 september 2009

4 September 2009.

Visst är dom bara för fina?


Hallå


Idag är en bra dag!
Mitt knä känns aningen bättre, så jag ska upp på träningen 17.30 och testa springa.
Sen så har jag varit med mina underbara klasskamrater, Fello och Jojje efter skolan! Vi fikade och gick i affärer. Och fy tusan vad jag garvade inne på magique när Jojje prövade ett par gröna skor! Ojoj, det var lätt dagens bästa.

Efter träningen ikväll ska jag hem och göra mig fräsch eftersom älskling kommer hem vid 23 tiden. Men före det tänkte jag kanske vara med Fello och Jojje igen, dom är så jäkla roliga!

Föresten, på tal om dagens bästa.. Det var inte alls när Jojje prövade de gröna skorna, utan när jag klämde på Fellos mage på timmen så att hon pruttade! Det var bäst! Jag skrattade så mycket så att tårarna rann. Du är toppen bruden!

Nu blir det träning, hejdå!

1 kommentar:

felicia sa...

HAHA! dagens bästa :)