lördag 5 september 2009

5 September 2009.


Hallå

Igårkväll åkte jag ju som sagt upp på träningen, vilket var extremt dumt. Jag måsta stiga av efter knappt en halvtimme pga att det värkte så mycket. (Men idag känns det lite bättre, så jo, det blir spel imorgon!)  
Nåja, sen senare på kvällen så kom Fello och Jojje till mig. Vi åt en massa onyttigt och sjöng till teletubbies och kung fu fighting. Efter alla skrattanfall och sådär så cyklade vi in till stan där det var fett med röj. Eller så inte. Hade iaf en hur trevlig kväll som helst tillsammans med dem! 

Vid halv tolv tiden var jag hemma och då kom min älskade Daniel hem till mig. Vad glad jag blev! Då blev det mys och sånt där som vi gillar.

Och idag då? Vaknade vid 11 och då låg vi bara och myste och sen for vi hem till Daniels mamma en stund. Nu har jag precis ätit tacos och snart ska vi väl röra på oss. Får se lite vad vi har tänkt göra ikväll! 

Vi hörs senare.
ciao

Inga kommentarer: