söndag 6 september 2009

6 September 2009.


Hejsan

Hade tänkt ta och berätta lite om gårdagen. Egentligen gjorde vi inte så mycket.. Åkte till Filip och chillade ett bra tag, sen in till stan för att träffa resten av Daniels kompisar, de visade sig vara vid gnisten så det blev en lång promenad. Fello, Jojje och Emilia joinade också så det var trevligt!
Åkte hem redan vid tio tror jag, då blev det mys och serious snack. Nu kommer det kännas tomt i sängen ett bra tag framöver.. Älskar att vakna på morgonen av att han snusar mig i nacken eller pillar mig i håret. Det är underbart.. Daniel är underbar!

Idag blir det match om knät håller och sen ikväll ska jag ha myskväll med Fello och Jojje. Känner att det är precis vad jag behöver idag. v

Och sen så saknar jag ju Daniel redan. Kommer bli en tuff period nu igen tills jag får träffa honom nästa gång. Allt känns så fruktansvärt fel och konstigt utan honom. Han är min bästa bästa vän och pojkvän och jag älskar honom så jäkla mycket.

Nu ska jag vara glad över att jag har det vänner jag har, den pojkvän jag har och den familj jag har.
ciao

Inga kommentarer: