söndag 6 september 2009

6 September 2009.


Hallå

Efter mycket om och men så blev matchen flyttad till jomala konstgräs. Det sög ju lite, men inget vi kunde göra åt så. Iaf så vann vi 5-0 och jag gjorde ett mål och blev även matchens lirare. Så det känns skönt. Och mitt knä gjorde nästan inte alls ont så det var ju bra.

Vid sju tiden åkte jag till Fello. Hon, jag och Jojje har legat i sängen och fettat oss och sett på Grey's anatomy. Det var mysigt.

Och imorgon är det skola från 8.00-15.40. Det suger! Och efter skolan ska jag och kolla på ny telefon och sen blir det träning. Får se om jag hittar på något sen eller om jag bara är hemma.

Nu ska jag försöka sova, kommer bli svårt med tanke på att inte Daniel är här. Men det är väl bara att bita ihop antar jag.. Även hur jobbigt det är.

Godnatt

Inga kommentarer: