måndag 7 september 2009

7 September 2009.


Heej

Idag har det inte varit en bra dag. Jag har ont i låret (troligtvis en lårkaka från matchen igår), mitt knä har blivit värre och jag håller på att bli sjuk. Jag blir förbannad, speciellt på mig själv. Jag borde inte ha varit upp på träningen idag och tränat, men eftersom jag är så satans envis så for jag endå. Och det tog ont så fort jag skulle passa eller skjuta med högern. Jag är så jävla korkad ibland!

Nog om det, vi hoppas på en bättre dag imorgon istället. Går 10.00-15.40, men slutar säkert tidigare som vanligt. Föresten så ska vi på teater på eftermiddagen.

Och imorrn är det ingen träning, så jag tänkte passa på att fara och simma och ha lite gymnastik för mig själv i vattnet. DET är bra för knät och det får jag faktiskt göra. 

Nu har jag just kommit ut ur bastun och ska snart dricka te. Jag tänker inte bli sjuk (!!)
Vi hörs kanske senare ikväll, annars imorgon då jag förhoppningsvis är på bättre humör.
Ciao

Inga kommentarer: