söndag 18 oktober 2009

18 Oktober 2009.

Hallå

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat mitt höstlov hos Daniel. Har varit underbart att få vara med honom igen, och har haft väldigt roligt tsm med hans familj. Vi kom ju i torsdags vid lunchtid så då drog vi in till stan och käkade och sen var vi och kollade på Daniels träning. På fredagen var vi till Daniels skola och kollade runt lite och sen åkte vi och shoppade. Massor! Heheh.. Sen på kvällen blev det idol + kebabtallrik. Satt väldigt fint, och sen igår så åkte Daniels familj hem och jag och Daniel shoppade, myste, lagade kycklingsallad och sånt. Hade det jätte mysigt och somnade redan halv 11.

Idag har jag bara rest och rest. Först tåg, sen buss och sen båt. Men vad gör man inte för kärleken liksom?

Nu ska jag träna lite här hemma och sen gå i bastun. Mamma har varit till IKEA och handlat till mig, och jag har köpt massor med fina kläder så just nu är jag nöjd. Nu fattas bara Daniel.

Nåja, vi hörs senare! Daniel <3

Inga kommentarer: