söndag 18 oktober 2009

18 Oktober 2009.


Åh vad skönt. Har tränat (!) och badat bastu nu. Det behövdes.

Tänkte berätta om min stressiga morgondag:
- Skola 8.00-15.30
- Slinga håret 15.30
- Bilteori 17.00-19.00
- Träning 19.00-20.30

Så jag åker hemifrån imorgonbitti vid åttatiden och kommer hem på kvällen vid niotiden. Jobbigt! Måst väl försöka få med mig nåt käk också, annars kan man ju alltid leva på vatten och mandariner. Mums!

Btw så känns det återigen konstigt och tomt utan Daniel, så jag har en jobbig känsla inom mig just nu. Men som tur är så finns mamma där för mig, så snart ska jag lägga mig brevid henne i soffan och bara chilla. Måste tänka positivt nu bara. Träffar ju Daniel om en vecka igen ungefär.. Tacka gud för det!

Vi hörs imorgon. Nu ska jag mysa med mamma. Ciao

Inga kommentarer: