tisdag 20 oktober 2009

20 Oktober 2009.


Heej

Vilken jäkla lång dag det har varit. Opererade ju som sagt bort födelsemärken imorse, blev två stycken också för den delen. Ett i nacken och ett under bröstet. Det var fruktansvärt obehagligt så jag tillslut spydde.
Resten av dagen i skolan kände jag mig yr och mådde illa, borde egentligen ha farit hem men jag vill inte missa något.
Sen var jag ju även till min psykolog idag, och det kändes inge bra alls. Hon träffade såna punkter som jag annars aldrig vill tänka på och som jag inte vågar tänka på, men nu mittiallt var det vad hela timmen skulle bestå av. Lite läskigt faktiskt, efteråt kände jag mig mer deppig än vad jag gjorde när jag kom dit.

Sen då.. Ha varit på biltepri i 3 h. Men nu har jag gått halva och har det först på måndag igen. Skönt!
Och på torsdag ska jag övningsköra för första gången.. Längtar faktiskt.

Annars har jag väl inte så mycket att säga. Kan berätta hur morgondagen ser ut iaf:
Skola 8.00-15.40
Stan och fixa med foton
Plugga på svenskaprov
Träna
Återigen plugga

Har inte så mycket att göra imorgon vilket är otroligt skönt. Vill ta dagen som den kommer bara.
Nu ska jag läsa lite på engelska orden och sedan försöka sova. (!) Ska försöka att lägga mig i tid..

Ciao
Daniel Boman, finast. <3

Inga kommentarer: