torsdag 22 oktober 2009

22 Oktober 2009.


Hej allihopa!

Idag är det en bra dag, för omväxlingens stund. Steg upp kl 8.00 imorse och åt frukost och klädde på mig. Sen klockan 9.00 skulle jag övningsköra med Kai. Det gick så jääkla bra och var hur roligt som helst. Sen skjutsade Kai mig till frissan där jag slingade håret blont. Blev jättenöjd! Hoppas Daniel gillar det lika mycket som jag. Hehe

Och nu sitter jag i skolan då, har inte gjort något vettigt alls idag, för jag, Patricia och Ida blev klara så snabbt med grupparbetet så.. Men om ungefär en halvtimme börjar min sista lektion. Hälsovårdens uppbyggnad står på schema. Sen slutar jag 15.40 och då ska jag på gym och pumpa gärnet! Sköönt
Sen blir det hem en snabbis och sen ut och springa, SEN måst jag verkligen plugga på svenskan, men det får Elin ta och hjälpa mig med, för jag vill umgås med henne! Haha

Som ni ser så är jag glad idag och positiv, känns super! Och om fyra dagar får jag vara med min älskling. Längtar så mycket att jag inte finner ord (!!) Ska bli så skönt att få mysa och sova tsm igen. UNDERBART

Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs helt enkelt senare. Ha det bra!
Ciao. Daniel Boman <3

Inga kommentarer: