onsdag 21 oktober 2009

21 Oktober 2009.

Titta vad söt jag var --->
Nu ser jag så jäkla hård och sliten ut. Inte braa.

Heej!

Äntligen har jag duschat och fått i mig lite käk. Kom hem vid halv 11 efter att ha varit på 2 h träning. Skoj som fan var det och bra gick det också.
Har varit en värdelös bloggare idag som alltid, men jag "råkade" somna efter skolan och sov i 2 h.. Och jag som hade tänkt plugga på svenskan eftersom vi har prov om två dagar, men jag hade ändå glömt alla papper i skolan så.

Imorgon är det full rull hela dagen. Förvånar det er? Inte det minsta nej. Men det är så jag är som person, måst ha saker att hända hela tiden, för annars blir jag galen och känner mig som värsta fläskberget. Haha
Men såhär ser iaf morgondagen ut:

9.00 - Övningsköra
10.00 - Slinga håret blont
12.00 - 15.40 - Skola
Gym
Ut på en rejäl springtur
Vara med Elin
Plugga på svenskan (!!)

Det är vad jag ska göra. Jag ska alltså övningsköra med Jahrén för första gången! Ser framemot det, men är lite nervös om jag ska vara ärlig, men det går nog bra. Sen ska det bli så jäkla skönt att sätta slingor i håret. Känner mig inte så fräsch med den här utväxten precis.. Men jag skulle så gärna vilja vara brunett, men vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag dricka lite juice och sen försöka sova. Snart är det helg, sköööönt! Hörs imorrn. Ciaaaaao

Inga kommentarer: