måndag 26 oktober 2009

26 Oktober 2009.

Tjoho

Sitter i datasalen med Jojje och Fello nu. Har haft håltimme sen 9.45 ungefär. Men duktiga som vi är har vi inte latat oss utan vi har jobbat med ett arbete som handlar om barn & familj. Är nästan klar, måste bara fylla i lite till men det orkar jag inte göra nu.

Har svenskgrammatik 12.00-13.30, sen ska vi på studiebesök till odalgården 14.00-15.00 och sen slutar vi. Soft dag i skolan säger jag bara.

Dock har jag ju bilteori 17.00-19.00 ikväll men som tur är har jag "bara" 4 gånger kvar. 3 gånger den här veckan och en gång nästa vecka. Sen är det över. Wohoo!

Och nu är det inte så länge kvar tills jag får träffa älskling heller. Kommer bli underbart att dela säng med honom inatt, för jag saknar honom så himla mycket.

 Nu ska jag mucka med Fello och sen gå på timme, vi hörs senare. Ciao

1 kommentar:

Felicia sa...

Mohahaha!! Mig muckar man inte med!