tisdag 27 oktober 2009

27 Oktober 2009.


Heej

Förlåt för min dåliga uppdatering igår, jag glömde totalt bort bloggen för jag hade så mycket att göra.
Träning igår var dessutom förbannat rolig! Kanske det berodde på mitt glada humör? Vem vet..
Jag var/ är iaf jätte glad och det beror på att Daniel har kommit hem. Känns så jäkla bra! Önskar det kunde vara såhär alla dagar..

Men men
Nu sitter jag här nyduschad, har tränat lite styrka före, eftersom vi inte har träning idag och jag hinner inte fara ut på nån springtur. Ska snart på bilteori, 17-19 och sen ska jag till Daniel på kalas. Mysigt.
Sover dock ensam inatt eftersom Daniel ska med sin bror till skolan imorgon.. Hur ska jag klara mig?! :O Hehe

Nej men ni.. Vad vet jag annars då? Jadu.. JO! Jag fick B3 i svenskaprovet, wohoh! Och så var jag till tandläkaren idag, hade ett litet hål men so what, jag har iaf fixat tandsmycke nu och det blev nice.

Känner mig en aning stressad denna vecka. Har svenska ordprov imorgon och hälsovårdsuppbyggnads prov på fredag. Plus att jag har bilteori imorgon i 3 timmar och så har jag träningar. Men det är nice. Träningarna alltså!

Nu ska jag kila, vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon. Ciao

Inga kommentarer: