lördag 31 oktober 2009

31 Oktober 2009.

Tjabba

Som ni kanske märkte så blev det inget inlägg igår efter att jag hade varit ut och övningskört. Men körningen gick prima och efter det sov jag en stund. På kvällen kom Lisa till mig och vi satt och snackade skit, lyssnade på musik och drack vin. Efter tag kom Daniel och sen drog vi vidare till Jonna. Var där i nån timme och sen stack vi till någon Hanna, men blev utslängda ganska snabbt. Haha
Men det var nog lika bra det för jag och Lisa blev så fruktansvärt trötta mittiallt.

Vid 1-2 tiden tog jag, Daniel och Lisa taxi hem till mig. Det dröjde inte länge så hade vi Sandra och hennes killar på besök. Haha. Men sen äntligen blev det sängen och jag somnade nästan direkt! Fint

Och idag då..? Har skrivit prov med Fello och Jojje i nästan 3 h. Haha, fan vad roligt vi hade under tiden! Sen drog jag ut på en joggingtur och sen blev det att köra styrka och sen en efterlängtad dusch. Niceee

Nu ska jag snart klä på mig och sen ska jag och Daniel fara till hans mamma och hälsa på. Vet inte alls vad vi ska göra ikväll, men det lutar nog åt att se på film och bara mysa. För imorgon åker han hem.. Fyfan :'(

Vet inte om vi hörs senare, vågar inte lova nåt iaf. Men ni får ha en underbar kväll. Ciao


Inga kommentarer: