söndag 1 november 2009

1 November 2009.


Hallå!

Det är redan första november. Tycker att veckorna/månaderna bara rinner iväg. Men det är bara bra det, för jag vill ha julafton och min födelsedag!

Nåja, vaknade för kanske en halvtimme sen. Brukar aldrig sova såhär länge men jag var helt slut. Och Daniel åkte hem vid halv 10 imorse.. Känns fruktansvärt jobbigt redan. Han har liksom varit här i en vecka och varit med mig varje dag och sovit med mig varje dag och allt har bara känts så bra. Det är ju så jag vill ha det..

Åh. Egentligen skulle jag behöva plugga på engelskan och på socialvårdens uppbyggnad just nu men jag orkar inte. Ligger i sängen och ser på idol repriset. Har träning kl 15.00, lovelyyyyy. Sen ikväll måste jag väl antagligen plugga.. Fuck

Och jag saknar Fello och Jojje fastän de var här igår på dagen. Och Lisa också för den delen. Ni är så fina. Elin är också fin. Alla är fina. Men ni är lite extra ni fyra. Hihi

Nu ska jag fortsätta att kika på idol, hörs senare. Lovar! 

1 kommentar:

Elin K sa...

du är fin Josefin, finns tillochmed med i ditt namn ! JoseFIIIIIN <3