söndag 4 oktober 2009

4 Oktober 2009.


Hallå

Mådde sämst igår så jag valde att inte blogga. Det skulle ändå ha resultatats vid att jag skulle ha skrivit skit om mig själv och min kropp. Men idag känns det bättre.

Just nu sitter jag och äter tacos och sen måst jag väl börja göra mig i ordning för IFK matchen. Den är ju redan kl 17 så. Daniel kommer att se en halvlek med mig, sen åker han hem med färjan 18.30. Försöker att tänka positivt och att vi ses om två veckor igen, men det är tungt. Han är min andra halva och utan honom känns det så tomt.

Och igår tog vi det bara lugnt. Var superskönt. Vi såg på "män som hatar kvinnor" och den var ruskigt bra. Kanske ser på "flickan som lekte med elden" ikväll sen då. Dock ensam. :(
Men jag borde skriva klart svenskauppsatsen och plugga på matten. Men jag börjar kunna det lite nu, för Daniel har hjälpt mig idag!

Nej fan, klockan är mycket nu. Måst börja fixa och dona. Vi hörs senare! 

Inga kommentarer: