söndag 4 oktober 2009

4 Oktoboer 2009.


Hallå där

Har haft fem fantastiska dagar tillsammans med älskling, och nu har han åkt hem igen. Väldigt tråkigt tycker jag. Har känts så bra och tryggt att ha honom här ju. Men om elva dagar åker jag dit med hans mamma och hans brorsor. Så nu har jag nåt att längta till!

Men här är iaf lite saker som vi gjort de här dagarna då:
Onsdag - Han kom hem till mig på kvällen vid 10 tiden och överraskade mig. Blev en massa mys, och lyckligast på jorden måst jag ha varit!
Torsdag - Han följde med mig till skolan och var där ett tag, sen åkte vi hem och myste bara
Fredag - Var på middag till honom, for till stan på open by night, åkte hem och myste
Lördag - Såg på p 94s match och sen kom han hem till mig och vi såg på film och myste i massor
Söndag - Har busat och myst och varit på ifk match

Fy tusan vad jag hade roligt imorse när vi åt frukost. Kunde inte sluta skratta och vara "elak"! Dock fick jag ju tillbaka sen. Haha

Nu ska jag se på film och sen sova. Skola imorgon från 8.00-15.35 och sen kl 16.00 ska jag till bilskolan. Woop woop

Ciao

Inga kommentarer: