fredag 9 oktober 2009

9 Oktober 2009.


Hallådääär

Dagen har varit bra framtills att jag kom hem. Fick ta skit direkt när jag kom innanför dörren så jag gick och sov sen. Vaknade - åt lite och nu har jag bakat till mina flickor. Ikväll blir det fredagsmys till idol.
Och imorgon är det äntligen lördag. Ska ta en rejäl sovmorgon och sen ska jag in till stan och ta passfoto eftersom jag börjar min bilreori på måndag. Sen blir det middag hos Elin och sen sover jag där. Lite oklart med vad vi ska göra. Antingen chilla sönder eller så ska vi på fest. Fest låter roligare eftersom jag har varit så arg hela veckan!

Föresten så var jag med Sandra igår efter skolan. Gick på stan och snackade en massa skit. Lyckades även inhandla ett par nya svarta jeans från zic zac. Det satt jävligt fint.

Nu ska jag byta om och sen dra till Fello/Jojje förhoppningsvis! Tänker inte sitta hemma i det här dårhuset iaf..
Ciao

Inga kommentarer: