torsdag 12 november 2009

12 November 2009.


Godkväll mina nära och kära '

Haft en bra kväll? Själv känns mitt huvudet fruktansvärt tungt pga min förkylning, men imorgon mår jag prima, för då får jag ju vara med Daniel.
Förövrigt så har jag fräschat upp mig och bara sett på tv ikväll, och snart ska jag se på Greys och sen försöka sova. Får se hur det går med tanke på att jag sovit ganska mycket idag.

För er som inte visste så har jag haft plattförbud denna vecka. Mitt hår mår inge bra så därför valde jag att se ut som en rishög. Men imorgon får jag platta det. Intressant va? Hahah

Nej nu till något helt annat som jag har tänkt på rätt mycket denna vecka. Jag har inte träffat Fello & Jojje på 6 dagar nu och vi ses inte förrän på lördag då vi tänker dra och fika. Det har varit jätte jobbigt utan dom, för jag är så van med att jag alltid kan vända mig till dom och snacka skit och berätta allt som kommer på tanken. Jag gillar verkligen dessa brudar, och jag är så himla tacksam över att jag började på vårdinstututet, för annars skulle vi nog aldrig ha blivit bästavänner. Måååh. Ni är fina, kom ihåg det! 

Inga kommentarer: