torsdag 12 november 2009

13 November 2009.


Godmorgon
Idag är det fredagen den 13e november. Vilket betyder otursdag för vissa och lyckodag för andra.

Är ni trötta? Inte jag konstigt nog. Somnade vid 1 tiden och vaknade vid halv 9. Känner mig piggare idag än vad jag gjorde igår så det är bra. Riktigt bra. Om man bortser ifrån att jag nyser hela tiden. Haha.
Och om tam tam tam.. ungefär 3 h får jag träffa min man. Känns underbart! Ska krama ihjäl honom.

Dagens planer är att mysa med älskling. Jag borde fixa min blogg för den ser ungefär ut som "hej kom och hjälp mig", men när man inte har någon inspiration eller några vettiga bilder så. Nog för att jag har en kamera nu, men vad ska jag ta kort på? Egopics, katterna, naturen, vännerna, familjen, daniel? Svårt det där.

Nu tänker jag iaf köra styrka och sen göra en hemlis.. Hehe 
Vi hörs senare 

Inga kommentarer: