fredag 13 november 2009

13 November 2009.

Hallå
Allt bra med er? Själv mår man prima, förutom att det kliar i min näsa.
Dagen har mestadels spenderats i sängen med älskling. Vad härligt det är att vara med honom igen. <3

Sen har jag ätit en god middag som syster min lagat. Fläskfilé, pommes och en riktigt god sallad. Efter middagen blev det chill och sen for jag och Johanna ut och cruisade. Very nice säger jag bara!

Nu sitter jag här och väntar på att min man ska ha ätit klart sin romantiska middag med Darnemo. Muäh
Ikväll blir det mys! Idol + vaniljglass med chokladsås och världens finaste pojkvän. Jag gillar!


Hiss or diss?




Själv tycker jag att klänningen är superfin, men vet dock inte om jag skulle passa i den. Ser ju redan höggravid ut (!) 

Hiss or diss?






Väldigt fin klänning, men urringningen passar nog inte mina feta bröst. Haha

 

Inga kommentarer: