söndag 15 november 2009

15 November 2009.




Hallå

Ändrade planer. 
Tänker bara ligga hemma i min säng ikväll och se på Greys. Känner verkligen inte för att göra något annat. Såna här dagar hatar jag. Och nu är det säkert många som undrar varför jag mår så dåligt, men lever man med en alkoholist så kan man nog inte må så mycket bättre. Igårkväll var en hemsk kväll, förjävlig rättutsagt, och jag hatar att Daniel också ska behöva se det och gå igenom det, förengångsskull när han är hemma. Typiskt.


Och nu är det söndag vilket inte känns så mycket bättre. Helgen har gått alldeles för snabbt känns det som. Och nu dröjer det ett jäkla bra tag tills jag får vara med min älskling igen. Ärligt talat så undrar jag hur jag ska klara mig. Det längsta vi har varit ifrån varandra är två veckor tror jag. Nu kommer det ta 4,5,6...? Jag vet inte alls, vilket känns hemskt (!!!!!!!!!) Och nej det är inte bara bra att vara ifrån den man älskar hela tiden som vissa tycker. Jag vill vara med honom hela tiden, varje dag. Jag älskar honom och skulle göra vad som helst för att han skulle flytta hem igen. Vad som helst! 

Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett, kanske nånting att äta och sen lägga mig och se på Greys. En rolig sak jag har att berätta är att jag fick B3- i Socialvårdens uppbyggnad. Tacka gud! Tacka mig!

2 kommentarer:

emma sa...

fortsätt kämpa josefine,även fast de känns tungt så kommer du klara de! :)

Djou sa...

Tack Emma <3