måndag 23 november 2009

23 November 2009.

är han inte världens finaste? ---->
:) <3

Hallå

Sitter och mumsar i mig min supergoda "fruktsallad" som jag själv lagat. Banan, kiwi, äpple och så kanel på det. Fint! Kanelen gör så att matsmältningen sätter igång snabbare, för er som inte visste. Nice va?

Denna dag har egentligen varit riktigt skön! En superskön träningsdag. Först gym, sen träning och så lite styrka här hemma igen. Jag kommer sova gott inatt =) Och imorgon blir det träning igen! Först ska jag på gym och sen ska jag ut och springa. Låångt och länge.

Imorgon jobbar jag även på lilla sidan. Patricia och jag ska byta för en dag bara så jag får se hur det är att jobba med de allra minsta barnen. Kommer bli roligt! 8.00-15.00 står det på schema, och kl 10.00 ska jag övningsköra. Wish me luck! Haha

Nu ska jag fortsätta att mumsa i mig min frukt och sen blir det väl greys. BORDE äta mer än frukt efter all träning men icke! Har ångest över att bara äta frukt så. Not good

Hörs kanske senare, annars imorgon. Måste ringa min man! PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

du MÅSTE äta!!!!