onsdag 25 november 2009

25 November 2009.


Tjaa

Har precis just kommit hem från dagiset. Jobbade 9.00-16.30 idag. Tuungt! Imorrn blir det 8.30-15.30!

Måst bara be om ursäkt eftersom jag inte bloggade igår. Var ganska stressad. Slutade kl 3 och sen vid halv 4 drog jag på gym. Mitt i allt tränande så höll jag på att svimma. Vet inte riktigt vad det berodde på.. Och tanterna där blev ju till och med oroliga, det var ganska sött. Vid åtta tiden drog jag hem till Rezgar och såg på film, men den var så jäkla värdelös så vi muckade med Johannes via skype ist. Det var roligt! Sen hann vi även kika en halvlek på Barca – Inter som slutade 2-0.


Nu ska jag se på greys och sen kl 20.00 har jag träning. Lovely! Föresten är jag hungrig (!!!!!) Not good. Bäst jag tänker på fetma så går det om =)

Hörs senareeeee
CIAO

Inga kommentarer: