måndag 30 november 2009

30 November 2009.

Hallå

Det var ett tag sen eftersom att jag spenderade min helg i Stlhm. Tänker bara berätta lite kort om hur det gick för mitt lag. Vi vann alla 3 matcher på lördagen, förlorade två på söndagen och vann en då. Skulle vi ha spelat lika, eller gjort ett mål till (?) så skulle vi ha gått vidare. Det blev iaf 4 mål för mig och är nöjd med min insats.
Nu är det bara att sikta framåt mot 18 december då det är futsalturnering här hemma. Det kommer bli skoj!

Såå, det var det. Var på dagiset idag från 8.30-15.30 och jag trodde jag skulle somna när som helst. Jag är så fruktansvärt trött att jag inte finner ord. Det var meningen att jag skulle gymma före träningen men jag somnade direkt när jag kom hem och vakna för en liten stund sen. Känner mig dock inte piggare. Men ikväll blir det iaf futsalträning och ÅUs nya tränare ska komma och kolla. Det låter väl bra. En sak som inte är så bra är ju att min telefon är sönder. Orkar inte berätta hur det gick till för egentligen vet jag inte det, jag har bara en aning. Men som tur är ska jag få låna en telefon av Lisa tills jag köper en ny. Tack!

Shopping hann man ju även med så jag köpte två huvtröjor, en jeansklänning och en t-shirt. Ni kommer troligtvis att få se bilder! Sen har jag ju tagit en massa bilder på laget och sådär men jag har inte riktigt orkat sätta in dem så dem får ni se senare.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen byta om. Vi hörs igen efter träningen!
Ciaaaaaao

Inga kommentarer: