måndag 30 november 2009

30 November 2009.


Tjabba

Nu har jag just precis kommit ur duschen och ligger i sängen och käkar kiwi. Gött! Träningen ikväll gick sådär. Blir så jäkla förbannat på folk som inte har någon vilja och rätt ut sagt suger på fotboll. Sorry, men så ligger det till.

Och imorgon blir det praktik 9.00-16.00 och sen 19.00 ska jag och några andra i laget på IFK avslutningen och spela match mot F99 med flickor födda 02 på ryggen. Kommer nog bli kul. Sen ska jag även hinna köra ett styrkepass. Ska INTE springa imorgon, mina ben behöver verkligen vila. Har tränat varje dag nu sen jag vet inte när..

Nåja, tänkte ju ladda upp lite bilder från i helgen men alla var så suddiga och tråkiga så ni får se min BH och trosorna som jag fick av mamma istället. Hehe

Och föresten! Jag vill baka lussebullar! Det är så förbannat gott. Tänk er en fet lussebulle och ett glas julmust till Greys. Ojojoj, synd bara att man inte har tid att baka.






Min fina, sköna OCH passliga Bh som jag fick av mamma till lillajul :)

Ciaaaao

1 kommentar:

jojje sa...

och om man för en gångs skull försöker baka blir de ändå till ingenting xD