onsdag 4 november 2009

4 November 2009.



Hallå

Äntligen ligger jag i min sköna säng och ska snart ta natt. Men först tänkte jag visa er vad jag har gjort idag.

- Skola 8.00-14.00, skrev engelska prov och matte test, sen kollade jag på volleyboll
- Hem, plugga lite, men förstod verkligen ingenting
- Körde styrka
- Bilteori 17-20, sista gången, lovely
- Träning 20-21.40 ungefär
- Hem, köra styrka (bra när man är arg för då går det så mycket bättre) ! ,
- Duscha, "plugga" och sett på fotboll

Pluggandet går verkligen inte bra. Jag läser en mening och sen har jag redan glömt den. Jag orkar inte ha såhär mycket i skolan just nu, och grejen är den att jag har så höga krav på mig själv. Jag vill ha B3 i allt men det kan jag ju glömma i det här provet, får jag N1 så får jag väl jubla. Ååh
Och inte har man tid att plugga heller. Nä vettni, jag ska sova nu, för mitt humör håller på att rasa samman.

OCH ALLT PGA DIG
Jag blir galen
Jag längtar till 1 Februari eller nåt sånt

Godnatt

Inga kommentarer: