torsdag 5 november 2009

5 November 2009.

Bild tillägnad åt Marre. :" SPÄCKHUGGARE!!!!"


Hallåå

Äntligen tid för sängen och för datorn. Det har inte riktigt varit min dag idag. Började gråta på lektionen så satt hos rektorn sen ett bra tag och snackade och sen även med Anita i mer än 1 timme. Skönt att få prata ut när man inte har allt på grej.
När jag kom hem från skolan pluggade jag lite och drack en kopp te. Sen blev det löp och fysträning. Gick riktigt bra faktiskt! När jag kom hem från träningen körde jag lite extra styrka och sen pluggade jag lite igen. Men eftersom jag knappt förstår någonting har jag gett upp hoppet. Tyvärr.

Nu sitter jag här med en kopp te och ska snart se på Greys och sen sova. Imorgon bitti blir det gym, sen ska jag skriva prov och sen åker jag till Daniel. Den här veckan har varit så himla stressad så det ska bli så skönt att få krypa ner under täcket med honom igen och bara få mysa. Älskar det! Älskar honom!

Och föresten så är det min sista skoldag imorgon under det här året. Nästa lektion jag kommer ha är väl 7 Januari? Och nu undrar ni vad det är för skola jag går i, men det är nämligen så att vi ska ut på praktik nu på måndag i 6 veckor. Och jag ska vara på ängsbackens daghem, där jag jobbade förra året. Kommer nog bli roligt! Skönt att slippa läxor och prov iaf.

Nej nu blev det mycket nåjs. Vi kanske hör imorrn något, annars hörs vi på söndag då jag har kommit hem. Ha en trevlig helg allihopa och fetta inte ihjäl er!

Inga kommentarer: