söndag 8 november 2009

8 November 2009.



Hallå

Äntligen! Har varit en lång dag. Steg upp vid halv 9 imorse och tog tåget ifrån älskling halv 10. Sov hela tågresan, bussresan och i princip hela båtresan. Har känt mig lite småsjuk så det var väl lika bra att sova.
När jag kom hem såg jag på Chelsea-United, var ut och sprang, körde styrka och så har jag bara snackat med älskling. Känns tomt utan honom nu igen, meen på fredag kommer han hem. Can't wait.

Och imorrn börjar jag min praktik på dagiset. 07.30-14.30 och sen ska jag och Lisa åka och kolla på en kamera som jag kanske ska få. Sen blir det träning (!) Loveeeeeely.

Har ju köpt nya futsalskor, en halsduk och ett par höst skor eller vad man ska säga. Dock måst Daniel och byta storlek till mig. Haha, jag lyckas alltid med något.

Nåja, orkar inte skriva så mycket mer just nu, för jag ser på Ensam mamma söker. Vi hörs!

Inga kommentarer: