måndag 9 november 2009

9 November 2009.


Hallå

Sitter och ser på fotbollsgalan och dricker té just nu. Vaknade imorse och kände mig lite småkrasslig, men åkte till dagiset ändå och var där. Kom hem vid 15 tiden och då var Lisa hemma hos mig. Vi chillade ett tag och sen åkte vi in till stan och så fick jag en kamera av pappa.
Väldigt snällt! Så nu kommer ni förhoppningsvis att få se lite nyare bilder framöver. Bra va?

Tänkte även kanske börja med "dagens outfit" bara på skoj men vissa kanske tar illa upp, men som Daniel säger så måste jags sluta bry mig om vad andra tycker och känna efter vad jag själv vill. Klokt sagt av den mannen, och på tal om honom så drömde jag mardrömmar om honom inatt igen. När jag vaknade var jag tårögd och vettskrämd. Hate it!

Nåja. Imorgon blir det jobb 9.00-16.00 och sen 18.45 har vi match mot Fcå p 95/96.
Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon för jag pallar inte att bli sjuk. Vill verkligen inte missa träningar för då blir jag tjock och sen kommer ju älskling hem på fredag (!!)

Aijaa, nu ska jag fortsätta se på fotbollsgalan och gosa med Gösta. Min finafina lovely katt. 




Inga kommentarer: