måndag 14 december 2009

14 December 2009.

        

Jag är världens lyckligaste tjej som har sån tur som har Daniel. Vore det inte för honom, så skulle jag ha gett upp för längesen. När jag mådde som värst gav han mig den energi och kärlek som jag behövde, och gjorde så att jag orkade ta tag i allt igen. Och se nu, jag mår mycket bättre idag än vad jag gjorde för bara 5 månader sen. Han fick mig att se livet från en annan vinkel och lovade att finnas där för mig.

Ibland tror jag att det är en dröm jag lever i, för egentligen är det ju för bra föratt vara sant. Jag har den bästa pojkvännen i världen, och den bästa vännen. Jag skulle göra allt för Daniel, offra allt. Han är världens finaste och mest underbara kille.

Bara av att höra hans namn får min kropp att rysa.
På fredag ses vi, dvs om fyra dagar. Det kommer bli så förbannat härligt att få umgås med honom igen.
INGEN, verkligen ingen, kommer någonsin förstå hur tacksam jag är över att jag har Daniel.

2 Maj 2009, bästa dagen i mitt liv <3

2 kommentarer:

Marie sa...

ta vara på varann.. när man hittar sin prins ska man tamme tusan hålla i han! Sån kärlek får man bara uppleva en gång! e så skoj att se dig så lycklig gumman... han måste verkligen vara en ängel, som får dig att lysa upp som en sol! puss

Bella sa...

Va gulligt. Håll hårt i honom. Det verkar inte finnas så många bra killar kvar..