tisdag 15 december 2009

15 December 2009.


Hallå

Vilken stressig dag det har varit. Först var jag på dagiset 8.30-15.45, sen var det teoriförberedelse 16.00-17.00 och sen hade jag match 18.00. Vi vann 11-7 mot FCÅ och jag gjorde ett mål. Mer orkar jag inte säga.
Imorgon blir det lika stressigt om inte värre. Pratik 7.00-14.45, bupp 15.00, gymma, övningsköra 17.00 och sen ska jag slinga håret blont. Äntligen. Min utväxt börjar bli gräslig.. Hehe

Förövrigt så hade vi ju bedömarmöte idag och jag fick B3 över praktiken. Alltså det bästa. Ding ding ;)
Men jag känner verkligen själv att jag lever för barnen och detta är ett jobb som skulle passa mig utmärkt.

Nu ska jag fortsätta att göra sittups, sen kanske jag slår en pling till Daniel. Hoppas man får någon sömn inatt (!!!)
Nåja, vi hörs mer imorgon. Då blir det även julkyrka + jullunch på dagiset. Mysigt =)

2 kommentarer:

Marie sa...

GRATTIS Josse! B3, wow! Du kommer nog att bli en alldeles suveränt dagis tant =) en sån som alla barn minns när dom blir stora =)
Ses imorrn gumman.. då ska jag krama sönder dig!
Puss

Josse sa...

Tack gumman! Ses imorrn, behöver kramar <3