tisdag 15 december 2009

15 December 2009.

Att från den ena stunden vara hur glad som helst, till att ligga i sängen med täcket över huvudet och lipa, det är något jag vill ha stopp på. Jag vet inte vad jag ska säga för att jag ska uttrycka mig rätt, det är så himla lätt att allt skulle misstolkas och pga det så kan det uppstå väldigt stora problem. Nu är det säker ingen som förstår men det är väl lika bra det. Känner bara att jag skulle behöva få berätta hur jag känner och vill göra med dethär, och den personen som brukar förstå det bäst är Lisa, så snälla Lisa. Jag behöver dig. Önskar att vi kunde ses något snart, för jag vet inte vad jag tar mig till snart. Tankarna dödar mig och jag håller på att komma in i den onda cirkeln igen. Bara för "det där"..


Jag behöver jullov nu, både från jobb/skola och från fotbollen. Ingenting går som jag vill och mitt humör blir bara sämre och sämre. Speciellt på träningarna. Vet inte riktigt vad det är med mig, men jag antar att det är "det där". Ni blir säkert helt knäppa av att jag skriver det där ist för själva grejen, men det är nåt som jag inte kan berätta ut över bloggen.

En sak vet jag iaf. Såhär ska man inte behöva känna, och såhär vill jag inte känna längre. Någonting är fel.

Inga kommentarer: