söndag 20 december 2009

20 December 2009.


Hejsan

Det är redan 20 december! Dagarna bara far förbi. Nu menas det alltså att det är fyra dagar till julafton och 24 dagar tills jag fyller 18. Nice! Som tur är har jag bara en julklapp till att köpa, och det är åt Johanna.

Just nu ligger jag i min säng och tar det lugnt bara, för det är väl det man ska göra på lov? Chilla och sådär.. Haha nä inte riktigt min grej, men iaf. Har varit till Daniels morbrod idag och druckit glögg osv, det var mysigt. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, så vill du leka med mig får du höra av dig.

Imorgon någongång tänkte jag dra in till stan och köpa den sista julklappen och sen på kvällen ska jag och Daniel på strandnäs julfest. På tal om det så måst jag snart gå och rota bland alla mina och Johannas kläder och se om det finns något som jag kan ha på mig. Lyckas ju alltid se ut som nån sumobrottare. FETTO JAG

Nu ska jag chilla vidare, vi hörs senare kanske. Tjos

Inga kommentarer: