måndag 28 december 2009

28 December 2009.


Tjabba

Har just ätit fruktsallad och sitter nu i mitt rum och fryser. Har övningskört två ggr idag och gymmat med Karring. Flitiga Jossan är i gång! Eller så inte..

Ikväll ska jag vara med Marre, får se vad vi hittar på.. Och sen får vi helt enkelt se var jag sover inatt. Tror inte jag är så välkommen i mitt eget hus längre.. Min mamma och jag är ingen bra kombination. Huj

Och imorrn då.. Ska övningsköra kl 12, sen ska jag gymma eller fara ut och springa och sen måste jag boka biljetter eftersom jag och Daniel (?) åker till Sthlm på onsdag och shoppar loss! Kommer inte han med så släpar jag med Klingan oavsett om hon vill eller inte! Heheh.. Sen skulle jag ju vilja mysa med mannen min imorrn, men det beror helt på när han har träning och i hur många timmar. AGRRRRRHG! Skoja =)

Nej det här blir inget vettigt. Nu ska jag ringa Karrilitttto!

Inga kommentarer: