måndag 28 december 2009

28 December 2009.



Heej

Är inte på blogghumör men måste väl ändå ta och berätta vad jag har gjort ikväll. Inte för att det är nåt speciellt heller, men iaf.  Jag och Karring har mest tagit det lugnt. Hahaha.. Ja, vad mer ska jag säga. Vi kollade igenom mina kläder lite och såg om det fanns något man kunde ha på nyår. Jaa kanske det, men tror nog att jag kommer shoppa nytt på onsdag ändå! Sen fick jag nå ryck och började städa i mina lådor.. Fina örhängen hittade man ju också. Eller så inte =) Bara Marre som förstår där ^^

Nää hörrni guys. Jag hoppas min man kommer hit inatt och sover med mig, annars lär jag drämma mardrömmar för 5800 gången denna månad. Not good.

Morgondagens planer vet ni, om inte, kika igenom förra inlägget. Nu chillbill like always. Tjooos

Inga kommentarer: