torsdag 14 januari 2010

14 Januari 2010.



Hallå

Har just kommit hem och ska alldeles strax äta middag. Fint! Missade lunchen i skolan pga att jag var och övningskörde, och får inte Josefin Danielsson mat är dagen inte bra. Såatt.. Efter skolan övningskörde jag igen. Bägge gångerna har det gått mycket bra, så jag hoppas uppkörningen imorgon funkar lika bra. 

Ikväll är det fysträning 19.30-21.15. Men eftersom vi i princip bara tränar benen på axlarna kommer jag åtminstone att köra ett magpass här hemma. Får se om det blir före eller efter träningen!

Men efter maten hade jag tänkt vila lite.. Har sovit så himla dåligt nu sen i söndags så jag känner mig helt slut.
Vi hörs senare, ska fortsätta att kolla igenom alla bilder på mig och Daniel. Vad jag saknar honom..

1 kommentar:

Oskar Pellas sa...

Du vet väl att magen är en muskel precis som alla andra, dvs den behöver lika mkt vila precis som alla andra muskler! Om den inte får vila blir resultatet snarare sämre än bättre!