torsdag 14 januari 2010

14 Januari 2010.


Tjo

Jag känner mig som en ny människa nu efter att jag har rakat benen. Lovely! Träningen ikväll gick bra, men jag vill ha mer armövningar och magövningar, trött på att köra ben, ben och återigen ben hela tiden. Nåja!
Körde ett magpass på pilates bollen sen så nu känns det bättre i kroppen.

Imorrn är jag i skolan från 10.00-14.00 ungefär. Två timmar miljökunskap och sen ska vi till alandica och se på en film. Efter skolan blir det ett gympass och sen kommer Mimmi över en sväng. Nice! Sen på kvällen blir det kanske att fara till EH med Marre och kolla när IFK spelar, så det blir nog inget mariebad för mig imorrn som det var tänkt. Eller vi får se.

Men nu ska jag fokusera inför körningen som jag har imorgonbitti 8.45 (!!!) Fatta vad nervös jag är.
Ha det bra. Godnatt

Inga kommentarer: