onsdag 20 januari 2010

20 Januari 2010.


Heej

Den här dagen har bara bestått av stress och jag har varit på sämst humör. Vet inte riktigt vad det är som händer inom mig just nu, men någonting är fel. När jag kom hem från skolan idag (arg som ett bi) la jag mig på sängen för att försöka varva ner. Lyckades ju inte så bra med det eftersom att vi hade träning rätt tidigt. 17.30 i EH med ÅU. Kändes riktigt, riktigt bra att träna med dom igen. Så nu kommer jag att träna mån, ons, fre med ÅU och tors och sön med IFK. Härligt!

Imorgon är det en ny dag. Ska till skolan först vid 10 imorrn och slutar väl runt 16 tiden. Då blir det träning som fan! Måste försöka förbränna bort allt jag åt ikväll när jag var på kalas till mormor. Smörgåstårta och dyl. 
På kvällen har jag iaf 2 h fys men före det hade jag tänkt fara ut och springa eller gymma, eller varför inte båda? Tror dock inte jag hinner med båda eftersom att jag måste göra klart anatomi uppgifterna. Nåja, vi får se vad jag hinner med. Ska iaf träna så jag är i princip död när jag kommer hem sen. Den känslan gillas starkt!

Nu sitter jag bara här i min säng och glor in i en vägg. Jag borde plugga på matten eftersom att vi har ett test imorrn, men det är lite svårt när man verkligen inte förstår någonting och varken har lust eller motivation till att plugga. Så det får helt enkelt gå som det går. 

Och vet ni vad? Min älskade bästis Maryette fyller år om 4 dagar, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne, så ni får gärna komma med förslag nu. Okej? 

Neej, nu tänker jag skriva träningsdagbok och sen försöka sova. Behöver all sömn jag kan få, för jag har sån helvetes mensvärk! WIHU

Godnatt.

Inga kommentarer: